August måned i bøger! // Kristine

Det er nok liiidt sent til sådan et indlæg her, men hey –  vi gør det da bare alligevel!

Jeg vil nemlig vise jer hvad jeg fik læst i august måned, og hvad jeg derudover har fået anskaffet mig. Det kunne forhåbentlig blive en ting jeg kunne lave i slutningen af hver måned, men nu må vi se 🙂

Hvad jeg fik læst i august

Det blev “kun” til to bøger i denne måned hvilket faktisk passer mig helt perfekt! Jeg startede jo nemlig i skole igen (og på mine fritidsaktiviteter), og som du sikkert kender, skal man jo liiige ind i rytmen igen. Det er også for nyligt gået op for mig, at jeg har følt mig presset til at skulle læse mange bøger de sidste par måneder. Jeg følte at jeg skulle læse mindst fem bøger om måneden for at klare min Goodreads-challenge, og for at kunne hamle op med de seje “Bookstagrammere”, der kan læse omkring 10 bøger om måneden… Så jeg har ligesom fundet ud af at jeg bare skal tage det lidt med ro, og læse når JEG føler for det, og læse de bøger JEG  vil læse. Jeg gør det fordi at jeg elsker historier, men ikke ser så meget TV, og fordi at jeg næsten har set alt på Netflix haha… Derfor bøger, og jeg skal være ligeglad med antallet.

Nå spøj til side, lad os komme igang!

img_0080

img_0084

Jeg fik læst Harry Potter og Halvblodsprinsen (for første gang wuhuuu!)
For ca. et år siden begyndte jeg på Harry Potter serien, for første gang nogensinde. Det var aldrig rigtigt faldet mig ind at læse dem før eller se filmene – som lille pige var jo blevet skræmt væk af trailerne haha. Men jeg startede der og læste de første fire bøger lige i streg! Jeg var viiiild med dem!!! Efter at have læst 5’eren, holdte jeg dog en pause, da det tog mig lidt at læse den. Og lige pludselig stod jeg jo så med Cursed child i hånden som en vaskeægte Potterhead d. 31 juli 01.01… uden at have læst nr.6 og 7. Det skulle der jo laves om på, så kort efter at have købt den, gik jeg i gang. Og nøøøøj hvor jeg elskede den – nok min yndlings sammen med Fangen fra Azkaban indtil videre 🙂

04

Jeg fik også læst “Stalker” af Michella Rasmussen (bogen er lånt og afleveret på biblioteket, derfor det kreative billede) – læs min anmeldelse af bogen her

En ret god bog med spænding fra start til slut, og som du bare læser på ingen tid!

Bøger jeg fik anskaffet mig

Her er så til gengæld en lille dynge 😉

img_0075

  • Harry Potter og Halvblodsprinsen af J.K Rowling
  • Harry Potter og Dødsregalierne af J.K Rowling
  • Den sidste vindrytter #2 – Rejsen
  • Den sidste vindrytter #3 – Opgøret
  • The vampire diaries #4 – Genforening.

Pssst… Jeg drog til Bog & Ide med en rabatkode jeg havde fået af Josefine, og en beslutning om at skulle købe Dødsregalierne. Det gjorde jeg også, men de havde en masse bøger til en tyver… #bookwormstruggles

Hvordan var din august måned hvis vi snakker bøger?

Skrevet af Kristine

 

 

 

 

 

2 meninger om “August måned i bøger! // Kristine

  1. Er også lige begyndt på Harry Potter, og jeg elsker den også allerede.
    Jeg kan så godt lide jeres blog, og blev inspireret af jer til at starte min egen. Så tak for det.
    I kan jo prøve og tjekke den ud hvis, i en dag får lyst.
    Tak for inspirationen og motivationen i altid gir en! Den er guld værd! :))
    https://bookescapeweb.wordpress.com

    Like

  2. Hej Katrine
    Tusind tak for de søde ord – det betyder rigtig meget for os! ❤
    Det er så dejligt at vide at du læser med, vi elsker jo at skrive og dele vores tanker herinde! Nu glæder vi os til at følge med på din blog og til at få et indblik i dit læseunivers – og velkommen til Harry Potter universet 😉 (ja den er bare SÅ fantastisk!)

    /Kristine

    Like

Skriv en kommentar