September måned i bøger!// Kristine

Så ja, altså september var ligeså “god” som august… 2 bøger blev læst, da jeg efterfølgende kom igang med en bog, der er lidt “indviklet” og som jeg dsv. ikke lige har haft overskud til at læse i. “Odinsbarn” af Siri Pettersen befinder sig i en helt ny verden, med mange nye og opfindsomme navne, som jeg dog – og jeg er helt ærlig – ikke rigtig orkede at gå i dybden i. Nu er jeg dog lidt over halvvejs, og bogen er faktisk blevet en del bedre og jeg har mere interesse i den. Men ja, sådan er det altså bare nogle gange.

Hvad jeg fik læst i september

I starten af september fik jeg læst “En-to-tre-Nu!” af Jesper Wung-Sung til skolen. Jeg synes faktisk den var meget god, det var sådan lidt “En flænge i himlen” i danish version. Men den var meget cute.

img_0073Så fik jeg også læst “XY” af Nicole Boyle Rødtnes (anmeldelse her). Overordnet synes jeg det var en virkelig god bog, og noget jeg virkelig havde brug for lige på det tidspunkt. Det er en af den slags bøger der er svære at holde af!

Bøger jeg fik anskaffet mig

Der er dog en lidt større dynge her! Josefine og jeg var til Bogbloggertræf’ 16 i sidste uge og fik derfor en masse dejlige bøger med hjem! Jeg vil dog ikke gå så meget i dybden med dem, da der meget snart kommer et haul op på kanalen (SPOILER!!!), men der er dog nogle bøger jeg gerne lige vil fremhæve, da det var nogle jeg virkelig har set frem til at læse. “Den dag jeg glemmer af” af Adam Silvera, “Måske en dag” af Collen Hoover, “Skyriel” af Lene Dybdahl, “Verdens heldigste kvinde” af Jessica Knoll –  OG JEG KUNNE BLIVE VED!

img_0143

Udover det, var jeg så heldig at vinde et gavekort til Tellerups hjemmeside (#bogpåhovedet konkurrencen), og da de jo har “3 for 200” på udvalgte bøger, tænkte jeg at det var oplagt at købe en trilogi –  og det blev så “Herafter” serien, som Josefine måske havde en finger med i spillet over (du ved jeg ikke kan stå for dit plageri Jose!)

Hvilke bøger fik du læst i denne måned?

Skrevet af Kristine

 

Skriv et svar

