10 af mine juleønsker – 2016 /Josefine

onsker

Så blev det den 16. december, hvilket betyder at det er i næste uge, at det er juleaften! Kan I tro det?! Men med juleaften hører der gaver til, og måske mangler du stadig et par stykker *host* Kristine *host*. Så idag vil jeg give jer lidt inspiration, ved at vise jer 10 af de ting, jeg ønsker mig denne jul (for hvis jeg havde vist jer hele min ønskeseddel, ville vi sidde her til nytår). De er alle placeret forskellige prisklasser, sådan der er noget til alle lommer – store som små. Måske finder du lige den sidste ting, der bare MÅ på din seddel, eller måske finder du noget, som er lige noget for din ven eller veninde. So here we go!


cancer1. Stjernebillede halskæde – Cancer/Krebsen

En virkelig smuk og personlig halskæde, som findes i alle 12 stjernetegn. De findes både i guld, sølv og grå – så de kan falde i alles smag!

Pris: mellem 200-250kr
Køb den her: www.pilgrim.dk

*Hvis du nu ikke vil have krebsen, kan du altid søge på det latinske navn på dit eller din vens stjernetegn.

5ucdts022. Blue Neighbourhood af Troye Sivan – LP

Troye er en af mine absolutte yndlings musikere og derfor skal jeg da selvfølgelig have hans LP versionen af hans nyeste album (en LP er det samme som en vinylplade). Igennem de sidste par år har LP’er virkelig haft deres renæssance og selvom jeg ikke har en pladespiller, vil jeg stadig gerne have pladen, så jeg kan hænge den op på mit værelse. LP’er er nemlig mega dekorative, især hvis man rammer dem ind i vinylplade rammer fra IKEA. Du behøver selvfølgelig ikke købe lige præcis denne LP, men gaven ville være et perfekt valg til en musikelsker!

LP: omkring de 400kr. (kommer an på hvor man køber den)
Ramme: 29kr.

Køb rammen her: www.ikea.com
Køb Blue Neighbourhood her: www.cdon.com

3. American Horror Story sæson 1-5 (box)american-horror-story-complete-series-1-2

Tidligere på året besluttede jeg mig for at give FX tv-serien “American Horror Story” er forsøg, og OH MY GOD (!!!) hvor er jeg glad for at jeg gjorde det! Det er virkelig bare blevet min yndlings serie, og da jeg er en stor DVD samler, vil jeg selvfølgelig gerne have alle sæsonerne af AHS stående på min reol. Jeg kan virkelig anbefale serien til alle der elsker “Scream Queens”, “Glee” (og ikke er bange for en lille smule blod) og helt klart til alle fans af gyserfilm.

Pris: 500kr. (£49,99)
Køb den her: www.amazon.co.uk

4 Girl Online: Going Solo af Zoe Sugg Skærmbillede 2016-12-16 kl. 12.31.06.png

Ingen ønskeliste fra mig uden mindst én bog. Så ud af de mange jeg ønsker mig, har jeg valgt den jeg ønsker mig allermest: “Girl Online: Going Solo”. Det skal da ikke være nogen hemmelighed, at jeg er mega vild med serien – også selvom Zoe måske ikke har skrevet det hele selv. Og da det er sidste bog i serien – og jeg ikke kan få nok – så må jeg bare have fingrene i den!

Pris: 170kr.
Køb den her: www.saxo.com

5. Newt Scamander Funko POP!skaermbillede-2016-12-15-kl-20-52-35

Jeg elskede “Fantastiske Skabninger og hvor de findes”, der havde premiere i november, og jeg kunne bare ikke stå for denne søde lille skabning (pun intended) og måtte bare sætte den på min ønskeliste. En mini Eddie Redmayne… Hvad er der ikke at elske?

Pris: 109kr.
Køb den her: www.geekd.dk

6. Peplum top med ¾ ærmer 15131939_darkgreymelange_003_productlarge

En virkelig sød top, som jeg fandt på Only. Jeg er vild med hvordan den er meget nedtonet, men stadig feminin med det lille “skørt”.

Pris: 150kr.
Køb den her: www.shop.bestseller.com

7. Vandflaske fra H&M hmprod

For at være ærlig, så synes jeg ikke, der findes specielt mange pæne drikkedunke derude, men da jeg faldt over den her i min lokale H&M, vidste jeg bare at jeg måtte eje den. Den er vildt dejlig at holde ved og med den form, passer den perfekt i de holdere man finder i træningscentre.

Pris: 70kr.
Køb den her: www.hm.com

8. Frøken Peregrines hjem for sælsomme børn af Ransom Riggs

img_0496

                          Billede taget af @thebookranter (Instagram) – brugt med tilladelse.

Okay, så lige én bog mere. For jeg kan virkelig ikke undvære den her. Jeg så filmen tilbage i september og jeg elskede den, så nu vil jeg give mig i kraft med bogen – faktisk hele serien. Jeg ved godt at bogen aldrig er ligesom filmen – og omvendt – men hvis nogle af jer følger mig på YouTube, så ved i, at jeg som regel ser filmen, før jeg læser bogen, bare for lige at se den an (I know… I’m a terrible person). Men jeg synes den her var god og derfor vil jeg selvfølgelig gerne læse bogen bag den fantastiske film.

Pris: 230kr.
Køb den her: www.saxo.com

9. The Hunger Games: Mockingjay – part 2 the_hunger_games_3_mockingjay_-_part_2-32830184

Jeg ved det… Jeg ved det. Jeg er et forfærdeligt menneske. Jeg ejer ikke den sidste DVD i trilogien, der sluttede for nu et år siden *snøft* – kan I tro at det allerede har været ét år?! – så derfor ønsker jeg mig den igen i år (for jeg har faktisk prøvet at få mig den anskaffet før). Og siden det nu er så lang tid siden, så er prisen på den faldet, hvilket jo bare er en bonus!

Noget andet jeg synes der er superfedt er det bokssæt, der er kommet med “The Hunger Games”, hvor alle 4 film er samlet. the_hunger_games_complete_collection_nordic-36516803Coveret er simpelthen så flot, så hvis du kender nogen, der er vilde med serien, men ikke har filmene, kunne det også være en super fed gave!

Pris: 50kr.
Køb den her: www.bilka.dk

Box
Pris: 200kr.
Køb den her: www.cdon.com

10. Sugg Life – kalender suggcal_v8_2048x2048

Var jeg den eneste, der bare var en lille smule oppe at køre, da Joe og Zoe Sugg tidligere på måneden offentliggjorde deres merchandise?! Jeg elsker det de har fået lavet, og er bare nødt til at få fat i det hele, men hvis jeg skulle vælge én ting ud af de mange fede vare, så må det blive kalendere. Synes det er så genialt at de har re-made deres barndoms billeder som voksne, og kan slet ikke vente med at se alle billederne!

Pris: 130kr.
Køb den her: www.sugglife.com


Jeg håber at I fået noget inspiration fra dette indlæg, og selvfølgelig også at I har en fantastisk jul! Det er faktisk ikke mig, der har fundet på det her med at dele sin ønskeseddel. Jeg fik nemlig inspiration fra Rikke’s (flyv med mig) indlæg, hvor hun viser sine ønsker frem. Det indlæg kan du se her: www.flyvmedmig.dk

*Alle priser er uden fragt (og evt. told afgift). Vi ejer ingen rettigheder til billederne, der er blevet brugt i indlægget. 

Skrevet af Josefine

One thought on “10 af mine juleønsker – 2016 /Josefine

Skriv et svar

