Mine boglige nytårsforsætter /Kristine

Nu er 2016 altså officelt slut, og 2017 er begyndt…VILDT som tiden går. Der er nogle boglige ting, jeg godt kunne tænke mig at skulle nå inden året er omme (eller ihvertfald inden jeg skal på efterskole efter sommerferien –  der får jeg nok ikke læst så meget, tihi) – og som jeg tænkte kunne være hyggeligt at dele med jer. Men også bare så jeg har dem et sted… og ikke kun i mit hoved!

img_0084

Læs de sidste Harry Potter bøger

Har du fuldt med på bloggen i lang tid, ved du, at jeg for første gang er på eventyr gennem Harry Potter universet. Jeg mangler dog at få læst Dødsregalierne og nu også Cursed Child! Nøj hvor ville jeg gerne læse dem, men det er som om at der altid kommer et eller andet i vejen…Hmm…

Læs mere varieret

I kender det sikkert. Man kan nemt komme til at sidde fast i en “ond cirkel” hvor man bliver ved med at læse den samme typer bøger. For mig er det YA- realisme eller fantasy, og jeg må indrømme at de lidt begynder at flyde sammen for mig? Idk, jeg kunne godt bare tænke mig udvide min horisont meget mere!

Købe mindre bøger

Ja, det siger sig selv. Jeg begyndte at stoppe med at “collecte” på bøger i november aaaand I love it. Jeg har nemlig en del bøger på min reol jeg gerne vil læse, så jeg behøver i min optik, ikke flere bøger. Og jeg læser egentlig heller ikke så mange bøger for tiden, så det går lige op kan man sige.

Og det er egentlig det for nu! Har du nogle boglige nytårsforsætter?

Skrevet af Kristine

 

 

 

Skriv et svar

