Januar Bookhaul // Josefine

Lad mig starte ud med at sige, at jeg har et problem; jeg kan ikke stoppe med at købe bøger på tilbud. Det er forfærdeligt! Jeg bliver ved med bare at rage til mig uden at egentlig at få læst noget, sådan det kan udligne hinanden igen. Og Januar måned har især været slem – så her er alt det jeg har samlet mig den seneste måned.

dsc_0763

  • Dødens mærker – okay, så teknisk set, er det ikke mig, der har købt den, da jeg fik forsalgsudgaven i julegave. Jeg har bare hentet den i butikken. So, it isn’t my fault.

dsc_0784

  • Fallen 4 – honestly, så ved jeg ikke hvorfor jeg har købt den. Den er købt brugt (ligesom alle mine andre Fallen bøger) og i forhold til, at den er det, så er den i rimlig god stand. Og jeg vil jo gerne læse serien, så…
  • Fallen: noveller  den er vel teknisk set en del af serien, så den skulle jeg også lige have med.

DSC_0761.JPG

  • Between The Notes – også en bog, der er købt brugt og for at være ærlig, var det et cover-buy. Jeg ved abselut intet om den her bog, hvad den handler om eller om jeg overhovedet har tænkt mig at læse den… But it’s pretty.

Så, i forhold til at jeg ikke har læst noget, og jeg har købt fire nye bøger, så virker det ikke som om, det vil kunne gå op lige forløbig…

 

skrevet af Josefine

Skriv et svar

