Min bogreol – Kristine

16523074_1833417703594836_871099188_o

Hej alle! Jeg havde egentlig forberedt at jeg skulle skrive en anmeldelse nu… men jeg har så ikke lige fået læst bogen endnu… 🙂 Så jeg tænkte, at det var på tide at I fik et glimt af min bogreol! I dette indlæg vil jeg forklare lidt om mit valg af organisering, og hvad, der ellers står på mine hylder. DSV. er disse billeder ikke de skarpeste da de blev taget i en fart, så derfor har jeg også lavet en video af mere kvalitet.

Det er meget vigtigt for mig ,at min reol er så personlig som muligt. Man kan derfor finde alle mulige nips- og pynteting – mange af dem er af betydning. Så ser man min reol, skulle man ikke være i tvivl om at det er min.

16586771_1833417736928166_2053941598_oOvenpå min reol, står der en bunke “emballage,” eller hvad man skal sige. Det er poser og andre opbevaringsting jeg gerne vil gemme. For det første pga. de er mege pæne ;), men altså pga. minderne om hvad der har været der i, og hele situationen da jeg fik det. Udover det har jeg to lyskæder hængende rundt om, for dem kan man jo ikke få nok af!

Mine høje fantasy/sci-fi bøger

Mine øverste to hylder er der hvor mine højeste fantasy/sci-fi bøger befinder sig. DVS. mine allerhøjeste bøger…især Sarah J. Maas’ bøger er nogle kæmpe dyr! I starten var alle mine bøger organiseret efter højde, og her var mine fantasy bøger så de mest dominerende i højden ,og har nærmest stået præcist sådan lige siden (du vil finde ud, af at det med højde ikke har holdt helt, når vi bevæger os længere ned.)
Jeg vandt på et tidspunkt “Dødskoppen” (se billede to) i et af de webinare nogle af Tellerups forfattere holdte for noget tid siden. Den var fyldt med slik, nu kun med nogle øjne som er for livlige til at spise! Men som et minde skulle den selvfølgelig også befinde sig på reolen, sammen med den nisse jeg ikke har fået taget ned endnu…ups. På min øverste hylde, har jeg to søde grønne krukker jeg fik i julegave for to af siden af min dejlige veninde.

Min pynte – hylde

16491428_1833417743594832_445407574_oMin tredje hylde har dog ikke så meget med bøger at gøre. For ikke så lang tid siden, fik jeg nemlig lyst til at lave helt om, og derfor lavede jeg så denne, som er fyldt med søde ting jeg ikke vil være foruden. Bl.a. en krukke mærket “2017,” hvor jeg har tænkt mig at skrive alle mulige gode oplevelser i årets løb ned. Så har jeg min mini Kähler vase som jeg var så heldig at få i adventsgave engang, mit engelske John Green sæt, nogle tuscher i et Starbucks krus, en lille stof-agtig-krukke med absolut intet i, et katalog fra den efterskole jeg skal på i 10.klasse næste år, Efterskolebogen af YouTuberen Anna Briandh, min Hogwarts notesbog som jeg har lavet til min bullet journal dette år, og til slut en random CD. Jeg selv er ret stolt af den hylde!

Mine YA-realisme bøger

16491682_1833417696928170_1002677226_o

Min fjerde reol er her hvor mine YA-contemporaries har sin plads. Eller hovedsaligt, her er nemlig også et par voksne bøger som jeg ikke lige havde plads til andre steder. Jeg synes den her er den flotteste hylde – den er nemlig fyldt med smukke farver, men på trods af det, synes jeg de passer så godt sammen. Som pynt har jeg min mega trold (fun fact: jeg samlede på Gjøl trolde engang, og da Trolls filmen kom, fandt jeg nogle af dem frem igen), mit Love skilt som jeg selv…har malet, mit “All is pretty” citat af Andy Warhol og min I ❤ YA button. Og så har vi jo også et lille billede af Hazel og Gus i baggrunden <3333.

Min alt-muligt-hylde

16491288_1833417700261503_1432780447_oDen her hylde var lidt sværere at kategorisere. Her er nemlig en stor blanding af alle mulige forskellige genrer – dog mest voksen litteratur – DVD’er, autografer osv. Det er lidt af en rode butik, og det er egentlig bare fordi jeg ikke rigtig vidste hvor jeg ellers skulle placere bøgerne. På hylden ligger min YA kalender, mit navneskildt fra Bogbloggertræf, og endnu en random krukke med intet i. Jeg har desuden også nogle bog-til-film-DVD’er, og nogle autografer fra forfattere som Veronica Roth og Siri Pettersen (begge nogle jeg har været så heldige at få fra to andre skønne piger.)

Mine lave fantasybøger

16491329_1833417693594837_1653493852_oSidst men ikke mindst, har jeg her mine øvrige fantasybøger. De kan være lidt svære at se pga. krukkerne, men det er altså ikke fordi jeg vil skjule dem væk! De er på nederste fordi de normalt stod på min pynte-hylde, og der er derimod nogle af mine yndlingsbøger og nogle jeg ikke kan vente med at læse!
Ude til højre side har jeg min Narnia bog, min Hobitten bog, min Radisserne tegneserier, og nogle malebøger.

Det var min reol! Igen må I undskylde mine shitty billeder, men gå endelig ind og se videoen!

Skrevet af Kristine

One thought on “Min bogreol – Kristine

Skriv et svar

