Min reading slump / Josefine

Jeg ved ikke hvad der sker med mig, men jeg er i det mange nok ville kalde et ‘reading slump’ – og den her gang er det big time. Lige siden jeg gik igang med at læse “Diabolik” af S. J. Kincaid – som jeg gav op på btw – tilbage i december (!!!)har jeg bare ikke kunne færdiggøre en bog… Kun “Fantastic Beasts” og det er endda kun et manuskript til en film, jeg allerede har set. Ja, jeg er faldet i med begge ben denne her gang, og det satme svært at komme op igen.

Men jeg er i løbet af de sidste godt 3 måneder også kommet til den konklusion, at der ligesom ikke er så meget at gøre, og foden er blevet hævet lidt fra speederen i den bil, der symboliserer min læsning. Så nej, måske når jeg ikke mit læsemål på 30 bøger – som goodreads allerede siger, jeg er tre bøger bagud med yikes – og ja, måske vil min TBR blive ved med at de uendelig lang ud, men det er også okay… Så længe, jeg ikke køber flere bøger. (lad os se hvor lang tid det holder :I )

Når jeg engang kommer ud af den her reading slump vil jeg lave et indlæg om, hvordan jeg gjorde det, men for nu må i nøjes med det her, som er mindre en tilfredsstillende for denne uges indlæg. Håber nu alligevel at I har nydt at få et lille indblik i den elendighed, der er min læselyst.

God uge derude!

 

skrevet af Josefine

 

3 thoughts on “Min reading slump / Josefine

  1. Rikke siger:

    Jeg faldt i sådan en i efteråret. Jeg skrev faktisk om det her: http://rikkeholmberg.dk/om-at-miste-laeselysten/. For mig handlede det meget om at jeg pludselig følte dårlig samvittighed over at læse noget der ikke “passede” til bloggen. Eller ikke syntes jeg kunne starte på en ny bog, før jeg havde blogget om den forrige. Netop af den grund er et af mine nytårsforsætter i år at læse mindst 5 bøger af ren lyst – uden nødvendigvis at blogge om dem. Et eller andet som jeg bare har lyst til at læse. (Og din TBR bliver længere og længere for ever and ever … sådan er det bare, tror jeg).

    Like

  2. Julie Moeslund Kristensen siger:

    En/et par bog anbefalinger, der måske kan hælpe dig med at komme ud af din reading slump er, Anna og det franske kys, og The selection (også selvom du måske allerede har læst dem.) Jeg håber du snart kommer tilbage i “læse gamet” igen 🙂

    Liked by 1 person

Skriv et svar

