Lidt omkring næste skoleår/Kristine

Hey allesammen!

Jeg er her blot for at opdatere jer om hvad, der kommer til at ske når sommerferien slutter lige om snart – og et nyt skoleår starter! Ihvertfald for mit vedkommende (hellu Kristine her)

Jeg drager nemlig på efterskole i et år. Hvilket nok betyder, at jeg kommer til at sætte bøgerne på pause. Eller det “nok” behøves ikke at være der for det ved jeg, at jeg gør! Jeg vil fokusere på alt det, der sker dernede og slet ikke få tid til at læse. Hvilket nok også vil sige, at bloggen ikke bliver så aktiv fra min side af (Josefine giver den fortsat gas!)
Jeg har skrevet indlæg til de næste par uger, men ved ikke hvad, der kommer til at ske derefter – det må tiden vise! I foråret hvor jeg ikke læste meget – havde jeg nemlig heller ikke lyst til at skrive indlæg!

Derfor vil jeg bare gerne sige tak! For alle de søde kommenterer, for bare det faktum at I læser med! Det siger vi virkelig ikke tit, men det burde vi! TAK TAK TAK! Og må det skoleår, der kommer være fantastisk – hvad end du skal i folkeskole, efterskole, gymnasiet eller hvad du ellers går og laver!

Så ses vi lige pludselig gutter! 😉 Måske til Fantasy Festival, uuuh!

Skrevet af Kristine (Surprise!)

Skriv et svar

